Sista natten med gänget.



Ikväll var min sista stängning med mina skiftkamrater Mattias och Sophia.

Har bytt några gånger
sedan jag började leda skift.

Satina och Alberto (Mano).

Sedan slutade mano, så då blev det Satina och Erik M.

När Satina sedan skulle sluta, blev det Mattias och Wigus.
Gick bra länge med dessa, men sedan skulle Wigus börja plugga och därmed gå ner i timmar, så då fick jag Sophia.

Hade Wigus som fjärde man innan Satina slutade, och hade sedan Sophia som fjärde innan Wigus gick ner på timmar.

Och nu ska jag och Cissi byta helg, så har två lediga helger, ledig förra och fredag, lördag och söndag nu.

Ska börja gå med Musa och Thomas, om jag har uppfattat det hela korrekt. =)


Saker och ting förändras,
nu är ett vinnande koncept ett minne blott, men det kommer att bli ett vinnande koncept detta med ! =) =) =)


Ska se Tv nu, sedan sussa.

Ska ner på stan imorgon på dagen, bolaget och lite kläder
ska jag kolla efter. Vet inte vad jag vill ha, men ska kolla runt lite iaf.


Hörs imorgon!


God natt!!


N

Kommentarer
Postat av: tess

Tusen tack e väldigt nöjd med mina foton från bröloppet. Å de e skönt att ja mår lite lite bättre nu. //Tess

2008-10-03 @ 09:15:33
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0