Snowflakes, tired, shower



När jag gick till bussen som skulle ta mig ner till stan och skjutsen till innebandyn så snöar det!!!
Och inte lite heller, ska jag tillägga!


Mysigt =)


Lirade i två timmar ikväll.

Två lag, 3 på plan, 2 subs i svarta, 3 subs i västar.
Vi vann varannan match. Jag började sisådär, kom sedan in i det hela i tredje matchen, och gjorde typ de 3 första målen, och de två sista =)

Riktigt skoj ikväll, slet som ett djur, var skoj =)
Ser fram mot nästa vecka =)


Nu ska jag läsa lite text-TV medans jag lyfter lite vikt =)
Måste köra några styckna, så man blir lite kraftigare ^^



Sedan är det godnatt för mig, men först en dusch!


Hörs då!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0