Partyhattar som skav, shottar som slet och ett fantastiskt sällskap - kan det bli bättre? =)




Gårdagens äventyr på kvällskvisten var roliga =)

Började med att jag och Thomas for till Anna som var hemma hos Erika i Haga.
När vi klev in dit så var det 7 tjejer och en kille där!

Hahaha!

Dom satt och lirade Singstar =P

Efter ett tag kom Moberg, Nils, Mattias, Appelberg och Wigus.
Då blev det bättre fart.

Glömmer aldrig hur Anna reser sig och Sofia bara ramlar!

Anna och Sofia sitter på samma stol, Sofia på armstödet, när Anna sedan ska gå så tänker hon inte på att Sofia sitter på armstödet, så hon reser på sig, och Sofia faller!

Jävla stil va?

Hahahaha! =P



Det var riktigt trevligt igår, kanonförfest juh!

Sedan ringde vi taxi runt 2330 och vi gick till Olles.
Det var lite folk där när vi anlände.

Förlorade pengar det första jag gjorde på BlackJack. Never again^^

Röjde lite dansgolvet igår, varmt som fan!

Träffade på Sofie också, hur roligt som helst =)

Får ta och styra upp något framöver bruden!
En kaffe eller två kanske? =)



Jag skulle gå ut och röka, det var vad jag sade till Thomas, när jag sedan gick in, då mötte jag upp allt donkenfolk, dom undrade vart fan jag var, jag hade vart borta i 45 minuter!! Hahahaa!

Då bestämde vi oss för att bege oss till Irish och kolla läget, men det blev bara jag, Thomas och Sjölén som äventyrade oss dit.

Det sög, så vi gick, och på vägen ut träffade vi Musa!!!
Vi slet med oss honom till Olles och resten av gänget, och sedan röjde vi på dansgolvet!! =)

Kommer inte ihåg när, men någon gång närmare 0230(?) begav vi oss till donken och skulle käka, men först gick jag, Musa och Johanna S till MAX, jag skulle ha mina CCT =)


Gårdagen var kanon!


Idag ska jag ner till stan och lira biljard med Sofia, Anna och Thomas.
Sofia ringde nu, var på stan, och undrade om hon skulle vänta där, eller åka hem.
Jag kollade med Thomas, men han ville sova. Anna likaså!
Hahaha, så Sofia får åka hem och vänta =P

Kristin ringde förut, bjöd mig på förfest ikväll, vore jättekul ju!
Men ska nog ta det lugnt ikväll, det räcker med en utgång, och hade jättekul igår, så kvällen ikväll kommer inte ens vara i närheten, det säger jag av egen erfarenhet.

Men det vore trevligt =)

Men ska lira biljard runt 15-16-tiden, sedan hem och arbeta.


Nu ska jag duscha, sedan gå och köpa lite frukost.

Hörs senare!


N

Kommentarer
Postat av: Thomas

kul :D

bilder kommer snart

2008-10-04 @ 13:18:14
URL: http://www.efterliven.se
Postat av: Thomas

bilder.efterliven.se

2008-10-04 @ 19:08:09
URL: http://www.efterliven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0