Kan det bli bättre? =)


Först och främst:  BRA JOBBAT ALLA SOM ARBETADE IKVÄLL ! ! CRED TO ALL OF YOU !=)


Tredje stängningen avklarad.
Gick SKITBRA IDAG ! ! ! =)

Var betydligt mer idag än tidigare i veckan, även efter 0000.


Men det rullade på väldigt bra.
Matsal klar 0035, bra Sofia =)

Golv överallt klart 0135, bra Nisse och Musa =) Även Sofia =)


Hade inventering, waste och bankning kvar när klockan slog 0200.
Inventeringen gick på 11 minuter, skönt.

Wasten slogs in innan jag räknade sista lådan.
Räknade sedan lådan och allt, var +100 i den ena, -100 i den andra.
Fick tokdamp för diffarna och räknade alla lådor och pettyn (trots att jag redan hade gjort det!!!!!), men hittade ingen diff.

När klockan sedan var 0230 bankade jag, det var ju ingen diff (dom tog ut varandra), eller joo, -11, men inga större summor, så behövde inte räkna allt ju!

Störande som fan? JAAA!

Men men allt var klart 0239, men utstämplade 0230, eftersom vi var klara då.

Även att jag var snäll mot CH och skurade golvet bakom fritöserna, FYFAN, äckligt värre där ju.
Men inte nu! =) =) =) =)

Vi måste sätta in som rutin att minst en gång varje stängningsvecka rengöra bakom fritöserna, inte bara golvet, utan väggen, baksida och sidor på själva fritöserna med.

Det är en sak som prickas av veckovis enligt PM-kalendern, och om det är så lugnt som det är nu, WHY NOT!?
Visserligen kommer vi att stänga 0000 framöver, men det bör ändå hinnas, det tar inte lång tid om vi sätter det i rutin!!!

Det är det allt handlar om: Om vi alla ser till att saker och ting görs på korrekt sätt och kontinuerligt så tar det inte mer än fem minuter att göra en sådan sak, iställer för 10-15 minuter som det tog idag.

Detta resulterar då i att vi får en ännu renare restuarang, underhåll av maskiner/utrustning följs upp, och vi tjänar på det i längden - det är ju solklart!


Känns jättebra efter dagens arbetspass:

Var och tränade på Helex innan jobbet, tog som fan måste jag säga!
Märktes i armarna att man var där igår för första gången på nästan 11 månader.

Men som jag redan sagt så ska jag börja träna regelbundet - 2/3ggr i veckan =)


Stängningen flöt på bra, hade bra folk ikväll =)

Bodda till 23 och Robert till 00. =)


Bara en stängning kvar denna vecka, ska se till att göra den minst lika bra!
Jag hoppas innerligt att öppnarna ser att vi gjort bakom fritöserna och att dom är nöjda med stängningen! =)



Nu ska jag se GG, sedan sova.

Men hörs imorgon!

Ska lira biljard runt 16-tiden med Sofia och Thomas imorgon, sedan blir det la att gå till jobbet på en gång =P
Ingen träning imorgon, blir för mycket med tre dagar i rad, men fredag, då ska det tränas!


Ska träna runt 11-tiden med Musa.
Får se om Thomas hänger på
.

Sedan 13-1330 någon gång ska jag sätta mig ned med Sara och gå igenom MDP-arbetet ihop =)


Skönt att känna att man har förtroende, tillförlit och så =)

Det gjorde helt klart min dag och resterande vecka =)

Tack! =)

Men men, ska inte skriva mer! =P


Men måste tillägga, om det inte märks, att jag är på kanonhumör, har vart det hela dagen och ska vara det ett bra tag framöver =D


God natt på er, era nattugglor!


N



Kommentarer
Postat av: Thomas

Världens längsta inlägg! :)

2008-10-23 @ 04:19:19
URL: http://www.efterliven.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0