Vaknade, taxi, jobb, skjuts, Pb-kväll, godnatt.



Störande start på dagen..

Vaknade 1009 och fick direkt känslan att jag hade försovit mig.

Helt korrekt.
Tog taxi ner och jallade in i köket.

Det rullade på middagen idag.

Snacka om störande!

Vi ska få en ny kaffemaskin till jobbet, en likadan som vi redan har, men till DT:n.
Så nu har vi ställt in ett till bord i 2:an, vilket resulterar i att det är trångt, oorganiserat och jobbigt att vara positionerad där.

Vi har inget på samma plats som annars, så när man t ex ska ge ut drickan, med servetter och sugrör, så går man till fel ställe.

Eller när man ska packa maten, så går jag HELA TIDEN till transportskåpet och ska ta påse, men dom har vi tagit bort.
När jag sedan ska hämta sötsursås eller curry/BBQ, går jag dit vi har ställt påsarna, och upptäcker att jag måste gå dit jag gick förut när jag skulle ta påse....hahaha!

Efter jobbet kom Thomas och Sofia och hämtade mig, vi for till Thomas och såg Pb.

Är nu hemma och ska sova, göra stan imorgon med Erik M, Thomas och Sofia.

Träna senare på dagen, förmodligen efter 19 då Musa slutat jobbet..

Lyfte lite vikt hos Thomas med, även om det var lätta vikter...


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0