Vi började även se "Saw", men det var för magstarkt för Erik



Var filmkväll igår, trevligt =)

Kom först hem runt 4, röjde lite, sedan mötte jag upp Thomas på Vera och vi drog en pizza var, gott!

Sedan gick vi på ICA, införskaffade godis för 195.5kr(!), cigg för 120kr, och dricka för 135kr!
Hahaha!

Mycket kvar idag!


Vi gick hem till mig och jag tog mig en snabbdusch.
När jag sedan skulle ut och slänga lite sopor mötte jag Erik och Niklas i dörren.

Efter 10 minuter kom Sofia.


Vi funderade ut vad vi skulle se för film, medans vi laddade såg vi "I want Candy".
Sedan "Kung Fu Panda", "you don´t mess with Zohan", "Ironman".

"Zohan" var rolig, som fan!

Vi började även se "Saw", men det var för magstarkt för Erik så vi stängde av den efter knappt 10 minuter =(

Jag somnade under "Ironman" och vaknade upp nu, helt tomt =P
Hahaha!

Men hade trevligt igår, tack för det =)

N

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack själv Nisse:)

du snarkade rätt högt under ironman:P haha

2008-10-18 @ 14:26:05
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0