Yesterday sucks



Gårdagen var en mindre bra dag i allmänhet, men det fanns ett par ljuspunkter.

Drack mitt livs godaste kaffe, vet inte varför, men godare kaffe har jag inte druckit?

Sedan ringde telefonen 9 minuter innan jag började, Erika, som jag inte pratat med på månader(!), ringde =)

Jättekul att snacka med henne, miss her!


Hon och hennes Thomas var på väg genom Härnösand när hon ringde, dom flyttar till Göteborg nu, och dom tittade förbi på jobbet! =)

Måste ner och hälsa på dom när dom har fått ordning och reda, göra stan =)

Övriga delen av gårdagen var annars det sämsta jag har vart med om på länge, och jag hoppas innerligt att det blir bättre idag.

Men kan inte bli så mycket sämre.

Funderade ganska mycket igår.

Vet inte riktigt, kom la inte fram till något specifikt, men något måste göras...

Det håller inte, om det fortsätter på detta såhär..

Får fundera vidare.

Nu ska jag spela lite, sedan ner till stan för en fika.


Börjar jobbet 1845 idag, ganska skönt.
Imorgon samma tid.

Ikväll är vi tre som stänger, fyra till 00.
Hoppas det går bra.

Kommer bli ganska hektiskt, annars har vi vart fyra som stänger och 5 eller 6 till 23.

Och det är bara 2 som öppnar, så man hinner inte göra så mycket extra på morgonen heller.


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0