Än bättre !



Trodde aldrig att det skulle gå bättre än igår.
Men det gjorde det!!


0220!

Visst, fem minuter hit och dit verkar inte så mycket, men om man blir fem minuter snabbare varje gång, så blir det en hel del till slut =)

Jag kommer inte ihåg när jag började med golvet igår, men kommer ihåg att jag var klar med det hela 0150.
Ikväll var jag klar med det i köket och kassan 0150, hade då bakre kvar.

Delegerade då detta till Niklas så jag kunde slå in wasten och internförsäljningen, samt räkna och det andra.

Och det visade sig vara ett vinnande drag, då vi vart klara 0220 ! ! ! ! =)

Tyvärr blev det inte 0215, men allt kan inte vara perfekt..

Ledig imorgon, ska nog sova 3-4 timmar inatt, sedan vara vaken och somna tidigt imorgon kväll.
Inget dygnande här inte, för gammal för det ^^

N - the one and only

Kommentarer
Postat av: jayne

wow...vilken bra vecka alltså... grattis!!!!

Ha en bra fredag

2008-09-05 @ 06:35:23
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0