Bad day, it´s a really bad day



Världens sämsta humör i förmiddags!
Vet inte varför, men fick la inte riktigt den starten som jag behöver
på morgonkvisten.

Grinig, tvär och allmänt för jävlig. Tråkigt.

Blev bättre efter rasten, DOCK INTE BRA.

Fick ta varorna idag, "etta inte ta varorna" var det första jag sade, men det var faktiskt skönt att plocka och rensa bland skräpet. =)

Det behövdes. =)

När klockan var 1800 gick jag hem, med en jättebra känsla inombords.
Längtade hem, dels för att kolla om Mp3spelaren hade kommit, och dels för att jag ville hem och se GG. =)

När jag sedan raskar mot bussen så tänker jag;

"Varför längtar jag hem? För att kolla om jag fått min Mp3?För att kolla på ännu mera OTH och GG?????
Mitt liv är tragiskt, har inget vettigt för mig, sitter bara hemma och ser på serier, gör inget av mitt liv.
Jobbar, ser serier, jobbar, ser serier. Det är vad jag gör. Vad är det för liv????"


=(

Kommentarer
Postat av: jayne

Nå blev du lycklig... hade du fått din Mp3 spelare???

Jag fick ett roligt brev med besked om pengar....pengar som jag aldrig trodde jag skulle få.Fick rätt mot försäkringsbolaget... hur ofta händer det??? YES YES....

Ha det gott... ta med dig gröt nu.. aksnek får sälja gröt på MC Donalds Finns massor av smaker ju... hi hi hi

2008-09-09 @ 18:58:28
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Talia

Naw, det låter precis som mig!

2008-09-09 @ 20:08:27
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: Talia

Jag vet :/ Men det brukar oftast bli bättre!

2008-09-09 @ 23:09:42
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0