.



Inte så mycket kvar av tredje säsongen nu.
7 avsnitt.

Håller på att ta hem den fjärde =)



Ikväll då, blir Boddas place, dricka lite gosaker =)
Tänker ta det ganska så lugnt, lugnare än gårdagen.

Under morgondagen ska jag införskaffa mig havregryn, nu jävlar blir det gröt!
Har ju fortfarande matavdrag, och om jag inte nyttjar det känns det förjävligt.

Men vill inte äta burgare eller något annat, inte om jag äntligen ska lägga om kosten?
Ska nog börja ta med mig frukt =)

Hahaha!

Det är helt sjukt, låter inte likt mig alls!






3 Doors Down - The road I´m on

Kommentarer
Postat av: sophia

känns som om någon inspirerar dig....

2008-09-13 @ 21:49:07
URL: http://boppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0