.



Goddag på er!

Somnade tidigt igår, alltså ganska fort efter att jag hade kommit hem.
Såg på ett avsnitt av OTH, orkade inte mer.

Har sett två till nu, och ska se de sista fyra avsnitten av tredje säsongen nu, sedan bär det av ut till morsan.
Ska käka middag där, trevligt.

Sedan sticker jag hem ganska tidigt, ska sitta med MDP-pärmen och arbeta.
Och imorgon jobbar jag 09-18, tisdag 1130-19.

Sedan är jag ledig onsdag och torsdag, jobbar stängning hela helgen.

Den 26:e ska jag sannolikt med familjen till stugan, sista gången denna sommar, även om det numer är höst.
Jag undrar hur jag jobbar på fredag den veckan, vore nice om man hade öppning eller så.
Så det inte blir så sent innan man kommer fram till stugan..
Blir inte där hela helgen, utan bara en övernattning.
Men tracy way -lätt!

Hoppas man kan hänga med upp!


*Håller tummarna*


N

Kommentarer
Postat av: Tony

JA du öppnar :D Jag hade öppninge denna fredag innan ledig helg= du har nästa ;)

2008-09-14 @ 13:39:07
URL: http://toonyy.wordpress.como

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0