.



Då sitter man här hos morsan, trodde inte att internet var igång här =P
Har ju en vana att vara så..

Åt en jättegod middag här, skinkstek, gräddsås, potatis och svartvinbärsgelé =)
Mums!

Längesen man åt "vanlig" mat, men det ska det bli ändring på, vägrar stoppa i mig en massa snabbmat och så!
Less på det, ska gå ner i vikt!

Ska börja äta sundare, leva sundare dessutom!
Ut och gå, lyfta lite vikter, välja bort latheten och börja må bättre, både fysiskt och psykiskt!

Nu ska jag gå till bussen, tar den som går 13 över.
Måste hem så jag hinner plugga MDP innan jag ska sova, då jag ska upp imorgon.

Får se hur det blir imorgon efter jobbet, känns inte lockande att stanna kvar...
Men det behövs...


Senare ikväll!

N

Kommentarer
Postat av: katja

hejade på dig när du gick utanför mig på väg till bussen, men du lyssnade på musik så du hörde mig inte ;) haha eller så ville väl du inte höra haha! :D



puss

2008-09-14 @ 20:47:46
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: jayne

hej där... vill inte stanna kvar... var???

MDP...hur går det??? När ska det vara färdigpluggat???

Ja.. du.. att röra på sig mer.. ska jag med ta tag i igen... få nya krafter...

Ha det gott.

2008-09-14 @ 20:49:56
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: katja

hehe :)



ja ikväll så har jag kollat på film med ida, dags att sova nu har ju som sagt skola imorgon :P



pusss

2008-09-15 @ 00:12:06
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0