.



Lack! Jag är förbannat lack!

Allt verkar bara skita sig, och inget eller ingen verkar bry sig heller.
Varför ens bry sig då?

Överkörd, nertrampad, osynlig.






Det känns patetiskt, men tacka fan för alla filmer, serier och alla andra småsaker som hjälper mig att fly min gråa vardag.
Patetiskt är ordet, men finner lättnad.

är det patetiskt?


Vet du vad jag skulle vilja göra??
Jag skulle bara vilja gå in någonstans, skaffa en enkel biljett till något ställe, utomlands, bara leva, känna livet.
Börja om från början.



Dåligt skönt det skulle vara.

Men nu kan jag inte göra det, måste snart sova, eftersom jag befinner mig i den gråa vardagen och ska jobba imorgon.


Kommentarer
Postat av: jayne

ja...filmer.. med dem kan man drömma sig bort.. liten tröst jag vet.

AHA...stanna kvar gratis.. ja jag fattade inte där... va nu..

Så hade vi på en nattklubb som jag jobbade på. Vi stängde 5.00, fick betalt till 5.30... men man var ju aldrig klar innan 5.45 om man hade tur... oftast blev klockan 6.15... detta retade oss...så vi gick...5.30... låste garderoben och gick... då blev det liv i luckan... ha ha ha... vi fick sen betalt till det va tomt... rätt ska vara rätt.

ha det nu gott... dröm dej bort...

2008-09-15 @ 22:12:09
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Frida

Men Nisse!

2008-09-15 @ 22:39:47
Postat av: Cat

Ja, jag kan trösta dig med att du är inte ensam om att vilja leva ett helt annat liv än det du lever...

Ibland är man bara så jäkla trött på allt och funderar om livet inte var mer än så här!!

Brukar och drömma mig bort vid dator, tv:n och böcker.

Trist att vakna upp till verkligheten igen bara...

Ha en bra dag!

Kram

2008-09-16 @ 14:09:55
URL: http://catmalou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0