.




Sitter nu hemma hos morsan, ska käka lite mat här. Blev bjuden då =)
Ingen parasit här inte =P Mohahahhaaaa!



Korvstroganof & Ris - Muuumss.

Sara var här med, Henke kom nyss med. Han hämtar upp henne efter jobbet, så dom ska la bege sig till Alnö och Henke nu.

Jag, morsan, Simon och med all sannolikhet farsan ska käka middag snart, väldigt snart hoppas jag =)
Vrålhungrig juh!!

Återkommer senare, det är ändå lill-lördag, så skulle inte vara tokigt med en utgång, men men.
Blir nog inget med det tror jag, nog bättre att bara vara hemma ju.

Inge skoj att gå ut i den här staden heller, men sedan beror det på vart man går med vilka.

N

Kommentarer
Postat av: katja

haha okej mysigt! :) har suttit och umgåts med simon och carina nu i två dagar :)



ikväll ska jag dricka lite vin med tjejerna. :) du får ju titta förbi om du vill. om jag är hemma!

2008-09-17 @ 18:32:18
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0