.



Första natten av tre avklarad! =)


Fan alltså, hade hur mkt som helst att göra!!
Plussade alla timmar från att jag kom in, fram till 00.
Sedan minus en timme, sedan plussade vi igen!

Känns som om det var en evighet sen man hade stängningshelg, därav ovanan och förvåningen över att det var mer än vanligt.

Saken är den att det aldrig var kö eller så, bortsett från när jag klev på, utan det rullade på HELA TIDEN. =)

Vi låg jättedåligt till, men med ett jävlar anamma av oss alla kom vi ikapp oss =)
Dessvärre drog tiden ändå iväg, och vi blev inte klara förrän 0530. =(

Känns lite bittert, man vill ju ändå bli klar i tid =) =)

Hoppas det blev en bra stängning =)


Jag har inget att se på ! ! !
Jag menar, jag väntar på GG och OTH som kommer måndag natt.

Men vill se mer OTH, är helt inne nu ju ! ! !
Känns som om det är slut!

Saknar Lucas, Nathan, Peyton (vackrast), Brooke, Hales, Skills och resten. =)
Jamie för all del! =) Sötast ju! =) =P

Får se, ska kolla runt lite, kanske se någon ny serie?
Funderar även på att ta hem Hannibal-filmerna.

=)



Imorgon!

N

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vesuvio, alltid. Eller calzone men nästan samma sak :p

2008-09-20 @ 10:00:31
URL: http://www.efterliven.se
Postat av: katja

ja han var verkligen snäll :) haha

han är ju så söt så jag håller på att dö :D

2008-09-20 @ 11:42:06
URL: http://zetterbergs.blogg.se/
Postat av: Frida

YES! Du har börjat kolla på OTH!! Vilken del är du på nu , eller har du kommit ikapp och väntar på att det nya avsnittet ska släppas ? Vi saknade dig igår!

2008-09-20 @ 14:55:04
URL: http://-friidaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0