.



Vaknade 1130 idag, men drog mig fram mot 13.

Sedan gick jag och mötte upp Anna vid ICA, vi handlade tacos och gick hem till henne och åt =) Gott! =) =)

Sedan ringde hennes syster, vi fick sitta barnvakt åt Filip (Philip?) lite mindre än en timma, söt pojk det, dock inte sötare än min brorsa ;P

Vi gick ut till lekparken, gungade och gjorde sandslott med hinkar =)

Trevligt! =)

Sedan bar det av mot stan, Storgatan och assmöte, sedan personalmöte och därefter provsmakning av dom nya kampanjprodukterna som börjar imorgon.

Ganska nöjd nu, iaf magen.
Hungrig, men inte mycket.

Ingen produkt var la riktigt i min smak, men Miami Melt var bäst av dessa.


Ska se TV nu, kolla om Timrå vann eller ej.

Hörs då!

N

Kommentarer
Postat av: jayne

aha..nyheter....någon ny milkshake på gång???

Vann Timrå nu då???

Min dag har varit ganska ok....

2008-09-22 @ 22:52:40
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

mmmmmmmmmmmmmm... va gott....då kommer jag springandes.



Ah.... då blev du glad för Timrås vinst antar jag... grattis grattis

2008-09-23 @ 06:54:03
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0