.



Hemma igen (fast hos päronen i Ljusta)

Fan vi jallade hem alltså!!
Jag ville på bolaget, och klockan var 1330 när vi for.
Och det tar 1,5 timme normalt sett att åka hem från stugan.

Sagt och gjort; Henke låg på gasen och vi kom fram till Birsta och bolaget 1439.
Då låg vi även bakom två segproppar till bilar, så om vi inte hade hamnat bakom dessa två, hade vi ledigt slagit rekordet på 57 minuter ! !

Får la ta och göra om det. =)


Ikväll bär det av utåt, ska se lite hockey här, sedan åka hem.
Verkar som om jag ska ut till Timrå och härja, men har inte riktigt bestämt mig än, det återstår att se.
Får se vad andra ska göra, Emelie är ju hemma i stan över helgen, senast hon var här så hade jag inte möjligheten att träffa henne dessvärre, så det vore jätteroligt att träffa henne nu =)

Men det får la bli imorgon =)


Nu ska jag knäcka mig en cider, säga hej till mina sötaste bror =)

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0