fundersam..



"Vad är mitt drömjobb?"
"Vad vill jag syssla med?"
"Vad har jag för visioner med mitt liv?"


Strax innan 0000 igår satte jag på uteserveringen och tog mig ett par cigg och funderade.

VAD ÄR DET JAG VILL GÖRA??


Vad är det jag HELST vill göra??

Jag trivs med det jag gör nu, men är det detta jag egentligen vill syssla med??


Jag har jobbat på Dressmann
, trivdes jättebra där =)
Fick mindre och mindre timmar, vilket gjorde att jag sökte mig vidare.

Nu jobbar jag på McDonald´s, trivs väldigt bra där
.
Arbetstiderna är la inte dom bästa, och det är ett ganska tungt jobb.

Om jag ska plugga då, vad ska jag plugga??

Vill egentligen (tror jag) arbeta med barn och ungdomar.
Men vilken inriktning så att säga??

På dagis, lärare, fritidsledare??
Vad??


En sak vet jag;

Det skulle vara svårt att gå från det jag gör nu till något annat, det händer alltid något nu, och att då gå från mycket till mindre, det skulle vara en rejäl omställning!

Men är det verkligen barn och ungdomar jag vill arbeta med??


Jag måste ha ett arbete med människor, alltså där jag träffar mycket folk och så.
Skulle aldrig klara av att sitta på ett kontor eller något liknande...



Uscha, måste sluta tänka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0