OTH vs. party



Har sett 2 avsnitt till av tredje säsongen nu på morgonen.
Det är la vad jag kommer att göra i helge - pumpa OTH! =)

AK undrar om vi ska ut ikväll, jag vet inte jag, har inte bestämt mig än..
NS undrade om jag var sugen på en öl imorgon kväll, jag vet inte jag, har inte bestämt mig än..

Är egentligen inte så sugen på att gå ut i helgen, det vart mer än tillräckligt för ett par veckor sedan.
Men samtidigt skulle det vara skönt att bara dricka en öl eller två, chilla och umgås..

Men ska nog se OTH, se klart tredje säsongen och ta hem den fjärde..
Det lockar mer, tråkigt nog.


Aja, nu ska jag in i sovrummet och börja stryka skjortan, sedan bege mig till jobbet.

Får se vad som händer ikväll, beror på hur jag känner mig efter 1800 och ännu en arbetsdag...



Nisse

Kommentarer
Postat av: jayne

Ja du...dilemma.

Man vill det ena,,, men också det andre.

Man vet att det ena är bättre ..eller är det andre det?

Ja...livet...val ..val..val.

Hoppas hur som att du får ta varorna.

2008-09-12 @ 08:14:37
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0