spansktdubbat




Alltså, vad ska man säga?
Har inte sovit en blund detta tärda natt.
Fruktansvärt påfrestande!


Åhhhh!


Så vad har jag gjort, stirrat rakt in i väggen??
Nej, jag har tittat på OTH.

Laddade hem det under gårdagens arbetspass, men det visade sig vara på spanska, DUBBAT !
Så tog hem serien på nytt, och det blev bättre =)

Har bara sett 8 avsnitt, började se runt 22-tiden, skulle inte se så många avsnitt då jag skulle sova.
Men lyckades aldrig somna, trots att jag slog av Tv:n!!

Jag är ganska så irriterad på detta just nu, är samtidigt hungrig, så det underlättar la inte...


Jag ska se ett till avsnitt, sedan ska jag gå till jobbet.
Promenera idag, buss hem. Lagomt hurtigt ;)


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0