That´s why



Morgon!

Igår somnade jag någon gång mellan 19-20 och vaknade 0545 för en halvtimme sen.
Ganska skönt =)

Jag jobbar 9-18 imorgon, hur längesen som helst som jag jobbade mellan =P
Sedan öppning onsdag, 1030-1930 torsdag och 9-18 fredag igen, sedan ledig helg! =)

Har inget inplanerat till helgen, och ska inte planera in något heller, tror mest på att ta det lugnt =)


Men varför är jag uppe såhär tidigt??

Tvättar lite kläder ju, hade bara två maskiner, men vill helst ha tvättstugan nu på morgon så inte dagen blir förstörd så att säga. Plus att jag var tvungen att tvätta arbetskläderna också, hade ingen ren skjorta och inga rena byxor ju.

Vad händer idag, det vet jag inte. Vill göra något, kanske ta mig en titt på stan eller så..
Ska iaf se lite OTH nu! =)


Jag återkommer senare, räkna med det!


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0