Why not!?



Spelade funnymoney - gick åt helvete! hahaha!
Ingen risk för att man försöker vinna på riktigt =P

Jag är hungrig, uscha! Vill inte vara det.

Snart dags att dra på sig grejerna.
Hmm.

Jag, Sophia och Alice som öppnar idag, sedan kommer Niklas och ev. Nils 0830.
Kommer inte ihåg om ngn kommer 0900.
1000-1900 vet jag att Bodin jobbar.
Och Tony 1100-2000.

Sedan är det några till med.

Har för mig det är 9 st på lunchen.
Ska göra bästa öppningen ever!

Undra om det blir kassa eller kök...


Återstår att se.

Jag vill få hem OTH! ! ! !
Men vart??


Kommentarer
Postat av: jayne

Hur länge jobbar du idag då???

Vilket är roligast..kassa eller kök??? Brukar ni inte varva under dagen???

Idol... ja du... jag bara har tvn på....kan inte säga vad som hänt... ha ha ha...har dne som bakgrundsmusik.

Ha det gott

2008-09-06 @ 09:36:45
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: jayne

Hur länge jobbar du idag då???

Vilket är roligast..kassa eller kök??? Brukar ni inte varva under dagen???

Idol... ja du... jag bara har tvn på....kan inte säga vad som hänt... ha ha ha...har dne som bakgrundsmusik.

Ha det gott

2008-09-06 @ 09:37:33
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Anonym

oth finns på tankafett. hela serien.

2008-09-06 @ 11:44:08
Postat av: katja

blev ingen krog för mig :/ boooring hahah!



jag vet timrå är ju kung och har nu vunnit hela SCA cupen! :) weeei

2008-09-06 @ 15:36:22
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0