2-5 till 6-5



Öppning idag. Gick la okej.

Träning ikväll, gick la sådär. Jag spelade bättre än på länge, men hade mer otur än på länge!
Det studsade ALDRIG min väg.
Men det var roligt!

Sedan for jag och Niklas hem till mig och såg klart Sverige - USA i hockey-VM.
Tredje och sista perioden hde precis börjat och USA gjorde 5-2 på oss ganska snabbt.

Då bytte vi kanal och kollade lite på sporten.
Zappade tillbaka och då stod det 5-3, och det var 12 minuter kvar.

Så man var fast, och sakta men säkert så kom vi in i matchen igen, vi reducerade till 5-4 i numerärt underläge och kvitterade med 3 minuter kvar!

Sedan kliver Kristian "Husse" Huselius fram och avgör i sudden!


Vilken bragdvändning!

Nej, nu ska jag sova, så jag är någorlunda utvilad imorgon.


N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0