Det luktar gott



Det blev en halvdann filmkväll.


Marre och hennes kompis kom aldrig, latmaskar!


Thomas och Sofia kom 2100 (fastän jag sa 2130) så jag hann inte städa undan innan, Giffarna prio ett ju!

Vi spelade iaf lite GH, fick vinna EN match, sedan såg vi Surfs Up, en skön film.
Sofia for hem med en gång, jag och Thomas for ner till Big Boy och inväntade Niklas som slutade jobba 0015.

Vi käkade, sedan drog jag och Niklas på Shell (INTE 711, Thomas!!!) och köpte tuggummi och festis.
Det blev Any given Sunday hemma hos mig, och nu har Niklas precis åkt.

Våra matkostnader;

Thomas 69kr
Niklas 69kr.

Jag 135kr...

Fy....!


Mms till Thomas tidigare ikväll;

(Bild på tuggummit)
"Det luktar gott i Niklas för en gång skull :D"


Det skulle stå BIL efter Niklas...HAHAHA!



Hörs då!

Godnatt/God morgon!

N

Kommentarer
Postat av: sofia

hahahaha..det luktar gott i NIklas:D

2009-04-24 @ 13:30:28
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0