.



Jag jobbade som bekant natt i helgen som nyss avslutats.
Då var det kanonväder hela helgen, riktigt bra väder! Glädjen fanns hos oss alla!

=)

En annan missade halva dagarna eftersom jag låg och sov när resterande del av staden var och glassade i solen!

Nu är jag inne på min andra lediga dag, och idag är det inte heller stekande sol, glassätande folk, solbrillor och glädje på samma sätt.

Idag är det grått ute, dock skönt.

Inte kallt!

Så ska inte klaga.

Men det hade inte skadat med lite solsken, det vill man ju ha!


Men känner att idag är en bra dag, och ska försöka göra någontin av den med.
Vet inte riktigt vad jag vill göra, men en sak är säker;

  • Jag vill inte bara vara hemma!
  • Jag vill göra något som gör att jag känner att jag har verkligen tagit vara på min lediga tid!


Så var det med det, nu ska jag vara lite social med besöket, sedan dra på stan och bolaget!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0