Gårdagen, lördagen den 18/4




Sov lite för länge idag! =/


Men lade mig imorse ju!

Ledig idag, och inget kommer att hända, ska städa upp här i lägenheten efter gårdagen, sedan blir det ngt käk och sen sova ganska tidigt.

Imorgon ska jag tvätta, har bokat tiden mellan 0700 - 1100, så äntligen!

Efter det så drar jag till mormor och morfar och hälsar på, tror jag tar mig en promenad dit - hoppas på skönt väder! =)

Det var en riktigt trevlig kväll igår, blev inte som man hade föreställt sig, men det roligt som fan!


Det vart jag, Thomas, Anna, Sofia, Niklas, Peter, Angus & Gustaf. Sedan kom ju Oskar förbi med två tjejer i sällskap.

Singstar blev det och en massa killande! =P

Jag och Thomas följde Sofia hem till fots, eftersom hon inte ska gå helt själv mitt i natten, så då började man nyktra till - men fortfarande långt ifrån nykter när man somnade!

Vi gick tillbaka på ganska precis en timme, så man fick sig lite motion ju - hurtigt va? =P

Hahahaha!


Nu har jag inte så mycket mer att skriva, bortsett från att det är riktigt tråkigt att PwB har lgt ner! =(


Senare!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0