Intresset har vaknat till liv, drömmen lever.



Hade en trevlig kväll igår, lite vin, cider och sprit.

Men for hem tidigt.

Gårdagens största intryck kommer från allt studieprat och så..

Intresset har vaknat till liv, typ.

Intresset om att eventuellt påbörja studier för att ha en gedigen utbildning med sig i ryggsäcken framöver är här.
Vet inte riktigt, men det känns inte alls lika främmande längre.


Jag vet ju vad jag vill, varför ska jag då inte satsa på det?

Många väljer att plugga, utan att ens veta vad dom vill göra, jag vet vad jag vill, men väljer att inte satsa på det.


Idioti kanske?


Jag ska fundera mycket kring detta framöver, så får jag se hur det blir.

Det är en längre väg att vandra, men när jag är klar så kan jag inte vara annat än nöjd.


Bättre än det man har nu, iaf bättre förutsättningar och möjligheter.



N

Kommentarer
Postat av: Tony

Vad vill du studera då? =)

2009-04-12 @ 23:26:25
URL: http://adicto.blogg.se/
Postat av: sofia

jag tycker det är idioti att vänta bara för att det är längre väg, det lär ju inte bli lättare senare?

Klart du orkar. Du vill ju ha förändring eller hur?

2009-04-13 @ 18:07:15
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0