Lördag - Great kväll! Längesen!






Allt folk stack.

Hahahaha!



Men en skoj kväll!

Orkar inte skriva mer. För om jag skriver mer måste jag rätta det, och det pallar jafg inte, haha!

Allvarliugt, nu slutar jag, jag har nnat för mig!

Roligt att det kom så mkt folk till stlut½

Tanken var ju att det var jag, Thomas, Anna och sofia, men peter, niklas, angus, gustaf, oskar och två tjejer kom, så trevligt var det:D ÄR DET!!!!! =)


Nu okrar jag som sat inte skruiva mer, men vi hörs imorgon!


Morgondagen bjuder kanske på ett främmande av suster.r
Hon får se.

Måndag har jag fullbkad i tvättstuga och mormor och morfar.


N

Kommentarer
Postat av: Sofia och Thomas

Fan vad bra du sjunger Nisse! Toppklass, oh yeah!

2009-04-19 @ 00:41:32
Postat av: Nisse

Jag vet - är bäst ! ! !

2009-04-19 @ 00:58:34
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0