Lördagen var trevlig



God morgon, eller god middag!

Hade en trevlig kväll igår, ganska lugn kväll =)


Jag slutade jobbet 1600, så då gick jag och Niklas på stan, köpte lite kläder, sedan bolaget och därefter hem till mig.
Tanken var att vi, tillsammans med Marre, syster och Henke skulle dricka lite hos mig.

Det gjorde vi, men Marre kom aldrig, hennes skjuts ville inte köra, så vi beslutade för att åka till henne istället.


Fan, höll även på att missa bussen då den körde förbi oss i 70km/h. Tacka fan för att man är fet nog för att bussföraren ska se mig! =P


Henke blev skitfull när vi kom till Marre, helt sjukt! haha!

Så efter kanske en timme for dom hem, och sedan gick vi andra på krogen.
Vi började på Irish, inte så mycket folk, drog en cider och sedan till Olles.

Inte mycket folk där heller, men fan vad skoj det var att se så många gamla vänner!

Hade en bra kväll igår, lagomt med dricka, var som fullast när jag skulle ringa och beställa en taxi hem =P

Hahahahha!


Idag ska vi lira biljard, vi sade det igår iaf! =P


Hörs senare!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0