Monday- what a beautiful day!



Vilket väder!


Har precis kommit hem efter att ha hämtat den sista tvätten, skönt att det är gjort nu!

Aldrig roligt att tvätta, men ganska så bra terapi när väl håller på!

Idag ska jag hälsa på mormor och morfar, det var huuuuuuur längesen som helst jag var där!
Typ innan jul!?

Senast jag ringde och tänkte hälsa på dom mådde inte morfar så bra så då blev det aldrig av.
Då sa han att jag kan ju ringa ngn dag innan så kan dom laga god mat och så =)

Sagt och gjort; jag ringde i fredags och frågade om måndag (idag) passar.
Det gjorde det.


Så idag, när jag ändå är ledig, och har haft tvättstugan, tyckte jag passade bra.


Nu när jag är färdig med tvätten och så, så ska jag spela lite FIFA (fick värsta suget nu efter att ha spöat Angus!!!) Hahahaha!

Jag funderar på att ta mig en promenad ner till mormor och morfar med tanke på att det är kanonväder! =D =D

Har inte så mycket pengar kvar heller, till buss eller cigg =( =(

Hörs senare!

Ska vinna ligan nu!

Ha en kanondag idag och hoppas alla har det lika bra ute som jag ! =)



N

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Meh, tvätta som är så skoj :P not men ännu tristare är det att vika rentvätten sedan

2009-04-20 @ 11:55:21
URL: http://kamillaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0