Piratpartiet nästa!



VILKEN JÄVLA SKIT IPRED ÄR!!!!!!


Faaaaaaaaaaaaaaaaan vad less jag blir!!!



Alltså, seriöst!!??


Orka.


Hur fan kan regeringen tycka att det är så jävla viktigt att tillfredställa de internationella film- & musikorganisationernas idiotiska krav!?!?!?!?

Att den privata delen ska lidande av att folk som har pengar vill ha mer, och att man inte ska få vara ostörd  på nätet!


Jävla bajslag! Jag blir så jävla irriterad på detta!
Jag skiter fullständigt i att jag riskera fängelse eller skyhöga böter - jag kommer fortsätta ladda och vägrar betala för en film som jag vill se.

Det kostar skjortan att gå på bio, och folk stör en hela tiden.
Sedan så är det för jävla dyrt att köpa en DVD-skiva idag.
Och att lägga hela sitt liv efter Tv-tablån är ju bara så jävla omöjligt.

Jag älskar serier, och kommer alltid att göra det, men jag vill då kunna se dessa när jag vill och har lust, jag vill/kan/orkar inte följa dessa på Tv.


Fan vad jag är less nu!


Grunden till detta är att min favorittracker har lagt ner verksamheten!
Iaf so far. Men det krävs mkt för att det ska bli ändring!


PIRATPARTIET - HERE WE GO!


Reinfeldt  - "Vi ska inte jaga en hel generation"

Nähä??

Kommentarer
Postat av: erikmoooberg har kul en lör kväll

jag tycker soom du ut ska vi gå=)

2009-04-18 @ 23:13:50
Postat av: Marielle

Men de var ju de jag sa, rösta på piratpartiet!!!

2009-04-19 @ 00:12:00
URL: http://maariellee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0