Tack för en bra dag =)



Då var man hemkommen efter att ha tillbringat en halvdag ute hos familjen Olofsson/Vikberg - alltid lika trevligt! =)
Jag mår alltid bra av att hälsa på er, det ska ni veta!
Så mycket skratt och ståhej som man behöver!


Jävla flum man har vart idag! Hahaha!


På balkongen t.ex.

- Vem fan var det som kastade!?
- HÅLL KÄFTEN!!
- VEM FAAAN VAR DET SOM KASTADE!?
- HÅÅÅLL KÄÄÄFTEN!
- Men kom då!


Mohahahahha!


En ganska så händelserik dag idag, trots att jag inte gjort något =S


For ner till jobbet lagomt till 1415, hade me.arb.samtal, sedan tog jag bussen ut till Bredsand.
Gick till Stefan och Sara, Seb var ovanligt glad för att ha sett mig ;P

Efter kanske 30 minuters surr så sticker jag och Stefan helt plötsligt ut till Birsta för att handla mat och hyllor till deras garderob.

Stannar till i stan, eftersom han har ett bankärende att göra, och sedan drar vi ut till Birsta.

Kommer inte tillbaka till Bredsand förrän runt 1800, så var borta länge, typ 1,5-2 h..

Fick middag hos dom, alltid gott (när Sara lagar) och åt som vanligt FÖR MYCKET!
Måste allvarligt talat skärpa mig!!!!!!

Ät med måtta idiot!

Börja träna idiot!



-Din fitta!
-Kuksugare!
-Tjackhora!
-Pucko!

*Snyft, snyft*


Hahahaha!



Ska ta och sova nu, eftersom att jag arbetar imorgon. 0900-1800.

Funderar på att börja läsa en bok (har sett filmen), vill liksom börja läsa böcker, TROR jag..
Får se, kan la börja ikväll?

Tack för idag, så hörs vi imorgon!


N

Kommentarer
Postat av: ErikMoberg @*

Läs på du nisse, det gör dig gött!=)

2009-04-15 @ 01:01:44
Postat av: Anonym

HAHAHA sjukt lite man skrattade då????



ha det bäst, bajsnisse

2009-04-15 @ 22:54:01
Postat av: sara

HAHAHA sjukt lite man skrattade då????



ha det bäst, bajsnisse

2009-04-15 @ 22:54:27
URL: http://Ourson.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0