Tändare, tack!


Har även deklarerat idag,skönt!

Ska göra mig klar för att åka ut till morsan och käka midddag!

Ikväll blir det först fotboll, Giffarna - Assyriska, sedan filmkväll! =)



FAN VAD JAG LACKAR NU!!!!!!!!!


Igår hade jag när jag vaknade 3 tändare, två svarta och en röd, den röda slut på gas.
Efter träningen igår så hittade jag inte igen mina två svarta, så var utan tändare hela kvällen!
Som tur var hade Niklas en, så levde på honom tills han stack hem.


När jag vaknade idag var jag fett röksugen, så jag drog på mig mjukbyxorna och skulle ta en cigg.
Men kunde inte hitta tändaren!!!!!


Vände upp och ner på väskan, rummet och till slut hela lägenheten! Men ingen tändare, inga tändstickor, ingenting!
Bara den röda utan gas!!

Fett irriterande! Slog på kaffemaskinen så att jag inte skulle gå i taket på en gång.

Efter att ha suttit mig vid datorn och försökt fått en låga med den röda tändaren lessnade jag och gick in i köket.

Stod och bara funderade, vart har jag letat, vart brukar jag lägga den, vart har jag inte letat och så vidare.
Flyttade på gardinen och  HALLELUJAH!

Tändaren låg på golvet, bakom gardinen! =)

Njöt mycket av den ciggen kan jag lova.

Efter att ha deklarerat klart och ska blogga, så känner jag något i fickan.

DEN ANDRA SVARTA TÄNDAREN!


DÅ LACKADE JAG!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0