9 veckor rökfri idag!!



Snyggast på planen igår.
Sämst på planen igår.



Idag jobbar jag 10-1915 och är ledig imorgon - What!? WHAT!?
Hahaha!

Första lediga dagen på en period vi kan kalla evighet.
Jobbar sedan 1115-2015 på fredag, och därefter har jag semester månaden ut!
En efterlängtad en!

Frågan är vad som sker, det ärsvindyrt att tåga till Gbg, vi har ingen bil till stugan..
Jag vet inte jag, men jag ska till stugan, om jag så ska gå! =P


Jag måste be om ursäkt för min dåliga uppdatering, men jag har verkligen inte haft någon energi för att blogga, och dessutom inte haft något att skriva om..

Måste bara skriva detta!

Igår efter matchen så fick jag skjuts hem av Tommy. Vi använde GPS:en bara för att.

Så vi ställde in den på mitt place, och när GPS:en säger "Kör 400 meter, sväng sedan vänster", så frågar Tommy "Var det inte här jag skulle in..?"

HAHAHAHAHA!



Det var roligt att lira igår, trots att vi förlorade.

Längtar till nästa vecka, då är serien igång igen! =)

Vi börjar mot Högomsmännen.

Ledde den matchen, men tappade sista 5 min och förlorade med 3-2.
NU BLIR DET VINST!



Har fan snålat denna månad, ska börja göra det hela tiden! Hahaha!

9 veckor rökfri idag!!

I måndags var det 2 månader!
 =)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)=)


Konstigt det känns..
Känns inte som att jag har slutat rökt, känns bara som att jag inte har rökt på ett tag...=S


Ska bege mig nu jag!


Hörs då!

Tjaråå!

N

Kommentarer
Postat av: ällen

Keep up the grrrreat work, Nesse! Det är såå jävla sköönt att va rökfri, eller hur? :D

2009-08-05 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0