Best man! :D


Idag har jag fullt upp!

Sitter här och väntar på skjutsen, Mattias kommer och hämtar upp mig när som helst, vi ska göra Birsta en snabbis!
Sedan bär det av till brudgummen! Jag kommer att tillbringa hela dagen med honom som den best man jag är =)

Tragiskt vad stor jag har blivit, det är helt sjukt! 106kg...

DAGS ATT GÖRA NÅGOT!?
Ja tack!


Jag ska börja äta skitäcklig mat, mindre portioner mat, skippa läsk!

Lite kolhydrater, mycket protein!


Kommer en del bilder senare!


N

Kommentarer
Postat av: Tony

Fatta vad snabbt det går bara man skippar läsk, godis och snabbmat. Alltså ät IBLAND, men inte jämt. Promenader! Jag har ju rasat några kilo då :D Gick väl upp ett par kilo på semestern tyvärr, men på´et igen bara! Gött som fan är det :D

2009-08-23 @ 16:11:44
URL: http://adicto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0