DRA ARSLET ÖVER ÖGAT ! !




Men jaha, inte fan verkar det bli ngt alls heller. DET SUUUUUGER!
Är så jävla less.


Så jävla tråkiga.


USCHA!


Har beställt hem en massa filmer nu, eller en massa vet jag inte, blev några fibbar och första säsongen av HIMYM.
Blir mer framöver. Det är vad jag ska göra resten av min fittledighet - se TV! Ska fan inte göra något annat, har inte möjlighet eller lust.
DRA ARSLET ÖVER ÖGAT !

Lite less?

Orkar inte skriva mer, blir bara på ännu sämre humör ffs!

Hoppas jag vaknar upp imorgon med ett bättre humör. Och att det blir en ROLIG dag.

Skulle behöva handla hem mat, riktig mat, fisk, kött och kyckling, proteinrik mat =)
Couscous, bulgur och annan skit istället för kolhydratbomben pasta!


HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0