Lördag.



Igår var jag schemalagd 0900-1900. Men blev kvar till 2036..vart lite att göra. Och då var ändå inte allt gjort... =(

Idag började jag 0600, hjälpte Sara att räkna månadsinventeringen. Gick bra!

Sedan jobbade jag till 1500. Det var även Rickards första dag som RC hos oss.

Gjorde en bra timme, men dåligt annars.


Jobbar 1130-2030 imorgon, så har vart hos Sandra ikväll och druckit cider, även om jag tog det lugnt.

Somnade när jag kom hem efter jobbet, så Emelie ringde och väckte mig 1939, jag jallade in i duschen, ut ur duscehn och missade bussen.

Så tog en prommis till Sandra i Haga. Var trevligt, träffade lite folk och så. Valde att inte öppna vinaren då jag vill spara den.


Längtar till Gbg och stugan,  mao SEMESTERN! ! ! !


ska käka nu! Hörs då!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0