Synd bara att ett par individuella misstag från min sida...




Vad jag verkligen inte känner för att blogga längre. Vet inte varför, men känner verkligen att jag inte har något att skriva, inget som händer i mitt liv. Ingen glöd längre.

Samtidigt känns det som ett svek när jag inte uppdaterar. Vemodigt.


Har semester nu, men har fan inte gjort ett skit!
Det är rent åt helvete!


Hoppas verkligen att det blir något utöver det vanliga sista veckan av semestern i alla fall..

Har ju helgen färdigplanerad, så kan inte göra så mycket nu..

Igår var en trevlig dag, umgicks med PTÅ, var i Birsta, for hem till honom (VADÅ EXAKT LIKADAN LÄGENHET SOM TIDIGARE!?) och efter det lirade vi innebandy mellan 19-21, sedan lirade vi fotboll fram till 22. Efter det var jag hem och såg Barcelona - Manchester City. Zlatan debuterade i Barcatröjan.

Även att jag åt pizza igår, och det var fanimig godaste pizzan jag har ätit!!!!!!!!!! Pizzeria Favorit! =)

Idag då? Har inte gjort ett skit egentligen. Hahaha! Ställde klockan på 1000, men klev inte upp då, utan sov till 14. Så blev 10 timmars sömn..

Sedan var det bara NHL, fundera vilken mat jag skulle äta, laga maten och sedan dra till matchen.
Vi mötte O´Learys Bowling, dom låg 2:a i serien inför matchen, och i det tidigare mötet vann dom med förkrossande 11-1...samt att en kille i deras lag bröt armen då..

Så att det skulle bli en tuff match visste vi alla...

Vi förlorade med 4-2, så det var ett helt klart bättre resultat än senast, och vårat spel var klart bättre än förra matchen. Då hade vi inget spel.


Synd bara att ett par individuella misstag från min sida gör att dom tar ledningen med både 1- & 2-0.
Vi har mer boll än dom, men dom är betydligt effektivare framåt än oss.


Men i andra kommer vi igång på allvar. Men kom aldrig närmare än 4-2 =(


En helt okej match av laget, men jag gör en skitdålig match.Efter matchen har jag bara vart hemma, suttit vid datorn, sett Tv, men har velat gjort något hela tiden! MEN VAD!?

Ska fan börja träna nu igen, och fortsätta göra det framöver!

Nu ska jag se lite Tv, spela lite NHL, sedan sova.

Imorgon verkar jag ha full rulle. Måste förbereda inför bröloppet på lördag, så hela dagen lär gå åt imorgon.

Kommer blider från det iaf =)

Måste stryka skjortan med, vet dock inte vilken färg jag ska ha på skjortan och slipsen...

Godnatt!


N

Kommentarer
Postat av: ällen

får väl kommentera lite då, så du inte slutar blogga, för du verkar ju tycka det är skoj innerst inne eftersom det blev rätt mkt text trots att du kände som du gjorde.. =) JAG läser iaf, nu vet du det!=)

2009-08-21 @ 08:59:52
Postat av: ällen

får väl kommentera lite då, så du inte slutar blogga, för du verkar ju tycka det är skoj innerst inne eftersom det blev rätt mkt text trots att du kände som du gjorde.. =) JAG läser iaf, nu vet du det!=)

2009-08-21 @ 09:00:14
Postat av: ällen

ojsan, blev lite krångel, trodde inte första kom fram, sry :P att börja träna tkr jag låter som en toppidé! då har du nåt å göra =) hehe!

2009-08-21 @ 09:01:08
Postat av: katja

vet precis hur det är ;) men så är väl blogg livet? :p jag läser iaf.



PIZZERIA FAVORIT HAR DOM GODASTE PIZZORNA EVER! :)

2009-08-23 @ 17:53:08
URL: http://zetterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0