3 träningen på en vecka :)



Det blir ett kortare inlägg idag eftersom att jag är så trött och jag börjar 0600 imorgon.
Första öppningen på länge, öppnar typ aldrig.


Var och tränade på Helex imorse innan jobbet, klev upp 0545 och tränade mellan 0715-0845.

Skööönt!

Ska ta det lugnt i helgen med träningen, men måndag, innan jobbet ska jag träna :)
Har även bokat ett möte med en personlig tränare då, så jag får ett schema och lite tips :)


Känns bra att jag har börjat träna igen :)

Nu ska jag bara se till att fortsätta med detta samt att lägga om kosten helt!

110,5 kg. INTE BRA!

SKÄRPNING NISSE!


Ja tack.



Men ska lägga mig nu, kanske att jag skriver lite imorgon innan jag drar till jobbet...

Godnatt!

N

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fan va duktig du är Nisse! Du kommer klara det galant, du får ringa mej om du behöver peppning=D Så kan vi peppa varandra.

2009-12-03 @ 13:30:50
URL: http://miillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0