ALLT!



Tog 2203-bussen ner till stan, satte mig sedan på 2:an mot Bredsand.
Gick av vid Texas och begav mig mot jobbet.

Mötte Thomas där, han var dåligt trött??
Anna var dåligt lack på Cissi.



Ingen bra försäljning idag.

Får hoppas på en Nisse-effekt imorgon då ;P


Tog mig fyra CB, en PF och två dipper.
Även en kaffe, satt och snackade lite skit med Thomas och farsan hans.

Trevligt =D



Nu ska jag surfa runt lite, leta rätt på dig tänkte jag.


Sedan blir det en film eller två..


Imorgon jobbar jag, börjar 1930 tror jag. Innan jobbet blir det FIFA och PS3 hos Moberg, Thomas skulle höra av sig.

Hörs ngt!


Ha en trevlig natt, det ska jag försöka ha iaf, trots min ensamhet..



Nisseeggbert.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du inte kan hitta mig då. mohahaha :D

2009-01-31 @ 03:43:19
Postat av: Anonym

allt :D

2009-01-31 @ 17:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0