Bara en minustimme!



Mycket att göra ! ! ! !

Fruktansvärd kväll, började inte ens med bakre förrän 2315, och det vart inte klart före 0000, eftersom Sofia blev avbruten hela tiden!

Jag hade inte påbörjat ngn låda, utan satte mig med hela skiten 0100, efter att ha stått och diskat i 1,5 timme rakt av, och då var inte allt diskat heller!

Inte PF-påfyllaren, inte PF-stationen, bara småplock!


Gjorde ett hyffsat jobb (hoppas jag) iaf!


Efter jobbet så körde vi hem Musa, och jag passade på att hämta morgonrocken jag fick i jul (har ju längtat i flera dagar efter den!) och sedan fick jag skjuts hem och Sofia.

Blev en mindre självbiografi från min sida =P Hahaha!


Kanske jag pratar lite snabbt ibland...?


Musa satt och skrek (?) låten sin som han har på Youtube.

Hahaha!


Skönt att vara ledig imorgon, ska sitta i min svarta, sköna morgonrock och dricka kaffe =)

Får se om man åker till Nacksta senare på dagen, känner för det nu iaf.


Ska kolla läget lite, sedan sova!

N

Kommentarer
Postat av: Alberto

Ni sålde mkt jalafall! :) det är det som är viktigaste! hoppas att du har lungt idag :) Ha det bra!

2009-01-05 @ 10:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0