Fredag. Det skulle ha vart en lugn kväll iaf...


Halliiiilååådär!

Hade inte alls tänkt att vara ute ikvälle, utan bara tvänkt spela tvspel med moberg med honom, mano, nisse och niklas, men dom två sistnämnad var sugen på att gå ut s¨jag tog med mig lite drickadt,

Det blev en hel del groggar under tiden som vi spelade FIFA, fett roligt!



Hahahah!


Jag har inte vart så full som jag vart idag på hur fucking jävla längesen som helst!
Tror fan det inte är många som sett mig som jag var ikväll!


Jag hoppas innerligt att jag stavbar okej, så att ni klarar av att läsa set jag skriver. hahaha!


Normalt skulle ujagh bry mig hur mkt som helst och ägna dyvbbelt så lång tid till att rätta sstavningen än att skriva skiten!



Nu ska jag iaf sova, ska bara dricka upp kaffet!



CH - Nice jobbat idag!

Det kommer bilder på fina(rena) ch vackra fritöser imorgon!½

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0