"Hade du vart 20 år yngre hade jag våldtagit dig!!"



Igår hade jag som bekant tre alternativ att välja mellan.

Midälva, Bredsand eller Ljustada
len.

Kusinen, Hampe eller familjen.


Jag gjorde mig i ordning, hade stor beslutsångest om vad jag skulle ha på mig, men valde finbyxor, skjorta, slips och tröja.
Gick sedan ner till bussen. Men märker att jag hade glömt halsduken, och kunde bara inte vara utan den!!

Vände hem och bytte om till kostym och tog med mig halsduken! =P


Det blev 2100-bussen ner, for sedan ut till Bredsand till Hampe och resten.
Var helt okej där ute, men inget speciellt drag, så efter en timmas skitsnack och lite singstar satte jag mig på sista bussen ut till Ljustadalen och familjen.


Dom var hos Orrells, så gick dit.
Trevligt.

Lillebror var igång hela natten! =)


Vi gick ut strax innan 0000 och drack skumpa, hjälpte ungarna med smällare, tröstade lillebror eftersom han blev rädd och hade trevligt.


Efter det så hade Kim slut på dricka, så vi gick upp till honom och hämtade virke, spelade lite GH där, även att jag vann över honom!!! =O =O =O


På Medium!?


Hahaha!

Han skyllde på att han  var full, men det var väl jag med??



Sedan gick vi ner, snackade lite skit med resterande del.

Katja hade fest hos sig, så vi gick dit och kollade läget, men då var festen slut!?
Dom skulle på efterfest hos Otto tror jag, så då vart det inget mer =P

Kunde ha slaggat hos morsan och dom, men valde att ta sista nattbussen hem.
Skönt att sova hemma =)

I väntan på bussen när jag står där på Navet och lyssnar på musik, kommer det fram en kvinna och ställer sig en meter ifrån mig och tittat konstigt, jag tar av mig hörlurarna och märker då vem det är! Hahaha!

Blev lite sugen där (A)





Även att man fick höra av tre medelålers kvinnor att man såg riktigt bra ut! Ålderskris?

Hahaha!

Men man tackar.



"Hade jag vart 20 år yngre, då hade jag våldtagit dig!!"
"Fan, vilken snygg son du har!"

Hahahaa!

Inte bra med för mycket alkohol =P

Nu ska jag kolla läget lite, sedan bege mig mot stan och käka god mat.



Senare!

N

Kommentarer
Postat av: Tony

Ja herregud Nisse. DU och dina äventyr ;) Gott nytt!

2009-01-01 @ 22:25:37
URL: http://toonyy.wordpress.com
Postat av: Alberto

Hehehehehhehehe!

2009-01-01 @ 22:43:01
Postat av: L

hahaha :D diggar din blogg jag! gott nytt år föresten :D

2009-01-02 @ 04:07:03
URL: http://lillrauta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0