Huvaligen!



Jag vaknade nu. Huvaligen vad länge jag sov! =O


Blev relativt sent inatt. Men det var en trevlig kväll!


Jävlar vilka snygga ben den där kvinnan hade!!!! ;) ;)
Inte illa, inte illa.



Idag ska jag ut till Ljustadalen och familjen och käka lite, tänkte se lite elitseriehockey med, men tror den börjar 1500, så blir inte mycket tittande där inte =/


En massa kollegor ska ut ikväll, jag får se om jag ska dit med, blir ingen krogen för mig iaf, det orkar jag inte!
Men vore trevligt att hänga lite där hos Sara och Christofer iaf.

Får se.


Nu ska jag surfa runt bloggvärlden lite, sedan får jag se vad som händer!

På återseende!

N

Kommentarer
Postat av: Alberto

:)

2009-01-24 @ 16:54:19
URL: http://mano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0