Inte så svårt som förväntat



Ismaskinen idag då.
Det gick la bra? Känns som så, var inte så svårt som jag trodde.

Hoppas det sitter inne nu, då kan man ju göra den hädanefter =)

Sitter och väntar på Niklas som ska hämta upp mig på vägen till innebandyn.


Jobb imorgon, 9-18.

Verkar som att folk ska ut till helgen, men inte jag inte!
Blir lugnt, eftersom finlandsresan lär ta på krafterna (onsdag nästa vecka).

Ska inte supa så mycket, utan det blir mer en dimmig dag ;)

Beonce - If I were a boy
- HUR SKÖN SOM HELST! =D

Hörs då!

N

Kommentarer
Postat av: Satina

ALDRIg kommit på tal? haha dte kallas jag är chef och jag kan delegera ;)

2009-01-22 @ 22:17:12
URL: http://zazziest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0