Så jävla roligt, trots vispen!



Det var en rolig träning ikväll =)


Gick la sisådär, hade inte den bästa orken.
Men gjorde ett par baljor som står sig högt!

Det bästa var när bollen spelades bakåt av motståndarna, och jag stressade, fick en liten touch på bollen och kom ren, men bollen gick längs vänsterkanten och skruvades bort från mål.

Jag slänger mig när jag är jämsides med målet, och slår en kullerbytta samtidigt som jag försöker vispa in bollen i mål.

Jag hör hur de övriga jublar och uppfattar att målet kom, och skuttar upp som vilken smidig spelare som helst och kutar hem.


Så jävla nice! Snacka om vilja =)

Sedan var det lite mindre tråkiga situationer med;

Efter bara någon minuts spel håller jag motståndarens klubba i handen i 2 sekunder, jag vinner boll och han blir vansinnig!

Han vispar klubben i knäväcket på mig, det svider till som bara den!




Ingen bra bild, men det var inte skönt, och jag lackade tillbaka, men höll god min och körde vidare..
Jävla tur det! Han är en fruktansvärd dålig förlorare, och en ännu värre vinnare!
Så tråkigt att det ska behöva vara så!


Uscha!


Men en skön träning, med mycket mål, högt tempo, mycket folk och händelserika scenarion! =)



Nu ska jag se Seven Pounds med Will Smith, sedan sova!


N

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! ;p

2009-01-21 @ 23:03:07
Postat av: Zanna

ÄH;) sånt får man ta nisse, om man ska bli en hård innebandyspelare! Se det från den ljusa sidan, han missade huvvet ju! ;)

2009-01-23 @ 10:19:45
URL: http://zannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0