Sista kvällen med gänget för Thomas innan lumpen



Gårdagen:

Det blev jag, Thomas, Sofia, Anna, Alex, Mano, Rickard, Erik A, Erik M, Christofer, Sara, Kristin & Fred.


Började med att jag inte var på humör för något över huvudtaget!
Tvättade på morgonen, mellan 1000-1300. Bara två maskiner, men skönt att ha det gjort =)

Thomas skulle bjuda på tacos i kvartershuset i hans område, och jag begav mig dit!
Mano kom och hämtade mig, men jag var inte klar, så han fick vänta 10 minuter, sorry!

Vi var först på plats, om man bortser från Sofia (fröken lilla) som hjälpte Thomas med matlagningen =)
Jag hällde upp en grogg det första jag gjorde, sedan så lirade vi lite guitar hero =)
Även att jag suger, men det är ganska roligt!

Klockan var la runt en 2030 då resterande delen kom, Anna och Alex kom sist, och dom hade med sig singstar.
Tror inte, eller JAG VET, att jag inte vann en enda match, varken i GH eller i SS.

Men det var en trevlig kväll, även om jag kanske inte ser så jävla road ut..
Inte ofta jag bjuder på ett leende, inte om man ska tolka omgivningen iaf..

Det blev krogen för mig, Rickard och Moberg.
Vi hamnade på Oscars..! =O

Andra gången som jag är där.
100kr inträde.

Hmmm.


Men det var trevligt, var inte där så länge, dryga timmen, sedan gick jag!

Mötte upp Niklas och skulle till jobbet, men där var det fetaste kön, så hoppade in och fixade pompan och hjälpte chaufförerna med deras beställningar =)

Tog taxi hem, efter att ha vart på BigBoy =)

Sov till 14 idag, skönt!


Tråkigt när man går ut på lördagar, eftersom det känns som om helgen är över när man vaknar på söndagen! =(




Orkar inte lägga upp några bilder här, utan dom har ni på facebook!


See yaa!

N

Kommentarer
Postat av: Alberto

hehe ja!! jag förstå vad du menar!! Jag vacknade bara för ta ut lady.. sen lag mig igen.. vacknade... gick till sofan... somnade.... heheh sen vacknade på riktig kl. 4!!!! :P

2009-01-11 @ 17:33:36
URL: http://mano.blogg.se/
Postat av: Satina

Miss u guys mcdonken people!!!!!

Kör en konferans resa på Tenerifa så festar vi :)

2009-01-11 @ 21:34:45
URL: http://zazziest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0