Tiger Woods



Vad har man åstadkommit idag då? Hahahah! Inte mycket!

Skulle ha vaknat 0500, men vaknade 1021! =P

Gjorde mig i ordning och klev av bussen i Birsta 1213.
Mött upp mor och bror, som satt på charm med syrran.

Sedan följde jag med morsan hem, spelade golf, Tiger Woods senaste, 2009! Svårt, men började komma in i det!
Får ta och spela det lite mer! =D

Käkade mat där ute, pölsa! =)


Tyvärr var det inte lika gott som vanligt, vet inte om dom har ändrat på kryddningen eller vad det var, men var inte lika klockrent som annars! Morsan höll med.

Nu ska jag slå på en film och somna till den!

N




Kommentarer
Postat av: sofia

Vad skulle du upp klockan 5 och göra en ledig dag:o knäpp

2009-01-21 @ 13:45:52
URL: http://frokenengstrom.blogg.se/
Postat av: jempa

du verkar hänga i birsta ofta! Ja blir väldigt ledsen på att du aldrig kommer och hälsar på hs mig!! så det så!

2009-01-21 @ 21:06:58
URL: http://jempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0