11 timmars arbete



Öppnade idag, 6-15, men blev kvar till 1702..
Hade lite att göra, tog varor, hjälpte til i köket, 2:an, you name it!

Sedan hade jag kassorna och personaluppställningen kvar, men det blev klart och nu hänger person på anslagstavlan!


Gjorde ingen vidare försäljning idag, hade att göra, men det var planerat tusenlappen högre hela tiden.
Roligt med bara 2 kökare, så Alice och Zanna fick vara i köket idag. Gick la bra, trots att Zanna blev sen.

Får se vad som sker ikväll, kanske ska dricka lite grogg hos Moberg, och spela Tv-spel eller så.
Annars vet jag inte, kanske dricka grogg med Zanna och Milla, men jag vet inte. Skulle vara skönt med en vit kväll med.

Imorgon då? Ingen aning, kanske träffa Emelie, ska ringa henne senare! =)

Söndag, vet jag inte, kanske umgås med Katja, eller om det blir imorgon? Beror på om hon är hemma eller ej.

Men det blir en lugn helg iaf.

Ska lira NHL nu, hörs då!

N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0