5,5 timmar till arbetet.



Jag börjar jobba om 5,5 timmar...borde nog sova..


Men tänkte skriva ett kortare inlägg innan dess =)


Lyssnar på "Will You Be There" med MJ. Hans skönaste låt! =)

Har hunnit halvmycket idag ändå =)

Vaknade till liv och såg en film om MJ´s uppväxt, sedan for jag och Niklas ut till Ljustadalen och familjen min för att käka middag och jag passade även på att hämta mina arbetsbyxor. FÖRJÄVLA GOD MAT ! ! !

5 minuter innan vi käkade sade jag att jag måste äta mindre portioner och färre måltider varje dag.
Men när jag väl sitter vid middagsbordet var det så jävla gott så jag tog tre feta portioner
. Flygande Jakob är fantastiskt! =)=)

Tacka mamma! =)

Efter att ha käkat och druckit kaffe så for jag och N till Midälva och sparkade lite boll. Saasta, Högbom, Backlund och Alex kom, trevligt!

Imorgon blir det bättre! =)


Nu ska jag surfa runt några minuter, sedan så blir det sängen!

Får se vad som händer imorgon. Tror inte det blir så mycket mer än att träna...

Kanske drar vi till stugan imorgon, om allt går enligt planerna och som jag vill så åker jag, N, K och I dit upp igen.
Så blir det isf säkert några groggar och lite fiskar ;)

Men återkommer med mer imorgon, måste sova!!!


Godnatt!

N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0